Powered By Blogger

nedelja, 15. avgust 2010

Zabavni verzi

Pijem pivo Laško, vsaki dan po 1 flaško. Pijem pivo Union, vsaki dan po 1 kamion!!!

***
Ob misli nate se mi vtrgajo gate. Zato več ne smem mislit nate, ker imam še samo ene gate!

***

Šola je sranje, šola je šit, bolj kot si v njej, bolj si zabit.

***

Kako naj povem, da ljubim te, ko pa na sporedu fuzbal je ?

***
Najino prijateljstvo je veliko: ko ti jočeš, jaz jočem. Ko se ti smejiš, se jaz smejim. Ko ti skočiš skozi okno, jaz pogledam in se še naprej smejim.

***

Stranišče je sodišče, kjer si rit pravico išče; pravica je pa taka, da se rit spet pokaka.

***

Z alkoholom je začel, dobro travco rad je imel. Z LSD-jem nadaljeval, s heroinom je končal. Zdaj napis je izklesan: tu počiva narkoman!

***

Prvega ljubim, z drugim hodim, z tretjim ga varam. Pa kaj mi manjka ?



Ni komentarjev:

Objavite komentar